درمان اختلال وسواس

وسواس

بعید است اختلال وسواس خود به‌ خود برطرف شود. اگر آن را درمان نکنیم، ممکن است علائم آن تا سال‌ها ادامه پیدا کند. فردی که دچار وسواس است معمولاً علائم را ۵ تا ۱۰ سال تحمل می‌کند و بعد به پزشک متخصص مراجعه می‌کند.

موفق‌ترین درمان برای اختلال وسواس به کار بردن ترکیب دارو درمانی و آر تی ام اس و روان‌ درمانی‌ است. گاهی افسردگی یا یک بیماری دیگر علاوه بر اختلال وسواس در فرد وجود دارد و درمان آن بیماری، به کنترل وسواس بسیار کمک می‌کند. پیدا کردن درمان ایده‌آل برای هر فرد مبتلا به بیماری وسواس همیشه راحت نیست و گاهی باید چندین و چند بار به همان پزشک مراجعه کنیم و درمان‌های مختلف را بیازماییم تا به بهبودی دست پیدا کنیم.

سردرد های میگرن

میگرن نوعاً با سردرد های شدید و پی‌درپی ظاهر می‌شود که معمولا یکطرفه است و ماهیتی ضربان‌دار دارد و از ۲ تا ۷۲ ساعت ادامه دارد. علائم همراه با آن می‌تواند شامل حالت تهوع، استفراغ، حساسیت به نور، و حساسیت به صدا باشد. درد معمولا با فعالیت بدنی افزایش می‌یابد.

درباره لرزش دست بیشتر بدانیم

آیا هر لرزش دستی پارکینسون است ؟ دستهای ما بصورت طبیعی در تمام اوقات بیداری یک لرزش خفیف و نامحسوس را تجربه میکنند. علت این لرزش بسیار خفیف و نامحسوس این است که دستهای ما دائما در حال انقباض و استراحت هستند. لرزش زمانی به مشکل تبدیل میشود که در

سردردهای تنشی چیست

سردرد تنشی، شایع‌ ترین نوع سردرد است که می‌تواند باعث درد خفیف، متوسط یا شدید در سر، گردن و پشت چشمها شود. برخی، سردرد تنشی را مانند یک باند (نوار) سفت که به دور پیشانی شان بسته شده باشد تجربه میکنند. ممکن است سردرد تنشی‌ با میگرن اشتباه شود. ولی